- Εφαρμογή μιας ρεαλιστικής επικαιροποιημένης κυκλοφοριακής και συγκοινωνιακής μελέτης για το κέντρο της Καβάλας
- Ολοκλήρωση της περιμετρικής οδού με τις απαραίτητες κάθετες συνδέσεις με την πόλη και με σεβασμό στο περιβάλλον
- Μέτρα για την ενθάρρυνση της χρήσης των μέσων μαζικής μεταφοράς με πύκνωση των δρομολογίων και επέκτασή τους σε ολόκληρο τον Δήμο Καβάλας καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας, χάραξη νέων γραμμών, δωρεάν πρόσβαση στα μέσα μαζικής μεταφοράς για δημότες κάτω των 25 ετών και άνω των 65 ετών χωρίς εισοδηματικά κριτήρια και εισαγωγή δύο νέων γραμμών νυχτερινών λεωφορείων
- Λήψη μέτρων σε συνεννόηση με τους οδηγούς ΤΑΞΙ για την ενίσχυη του κλάδου και την εισαγωγή κινήτρων για τη μεγαλύτερη χρήση του ΤΑΞΙ από τους δημότες και τους επισκέπτες της περιοχής μας
- Αλλαγή της πολιτικής στάθμευσης στους υπάρχοντες χώρους στάθμευσης με πρόβλεψη συγκεκριμένου αριθμού νόμιμων θέσεων για 3 κατηγορίες οδηγών (κάτοικοι του κέντρου-επισκέπτες-απασχολούμενοι στο κέντρο)
- Εύρεση νέων χώρων για τη δημιουργία πάρκινγκ στο κέντρο της πόλης και στις γειτονιές (Μέγαρο Αστυνομίας, Παιδικός Σταθμός οδού Τσολάκη και χώρος επί της οδού Βάσσου)
- Επανέναρξη των διαδικασιών για τη δημιουργία υπόγειων πάρκινγκ, όπου προβλέπεται από το Σχέδιο Πόλης (Ροδόπη, Λαζαριστές, Αϊ Γιάννης)
- Λειτουργία θέσεων στάθμευσης στις εισόδους της πόλης
- Επανασχεδιασμός ελεγχόμενης στάθμευσης